DomoPhoto
Moscow, 2-я Гражданская улица, 8
Author: Наталья Демина · Тула           Date: March 26, 2016

Statistics

License: BY-ND
Published 27.03.2016 12:39 PKT
Views — 1217
Detailed info

2-я Гражданская улица, 8

Location:Russia, Moscow, 2-я Гражданская улица
Series:Public Schools
Project:
Group:Bogorodskoye District
Floors:4
Construction finished:1937
Destroyed/demolished:2023
Style:Art Deco
Current state:Demolished
Name/purpose:Школа
Первоначально – общеобразовательная средняя школа № 361.
Затем — вечерняя (сменная) школа № 148 — корпус № 1.
Школа № 1360 математическая, вечернее отделение.

Camera Settings

Model:iPhone 5s
Date and Time:26.03.2016 15:16
Exposure Time:1/622 sec
Aperture Value:2.2
ISO Speed:32
Focal Length:4.15 mm
Show all EXIF tags

Comments · 4

30.08.2021 20:14 PKT
Link
JasonUrban · Минск
Photos: 8 · Region Editor — Belarus, Brest region / Belarus, Vitebsk region / Belarus, Gomel region / Belarus, Grodno region / Belarus, Minsk / Belarus, Minsk region / Belarus, Mogilev region
Это случаем не типовая школа архитектора Джуса? Правда год постройки смущает...
Thanks! Taken into account
0
+0 / –0
30.08.2021 20:34 PKT
Link
JasonUrban · Минск
Photos: 8 · Region Editor — Belarus, Brest region / Belarus, Vitebsk region / Belarus, Gomel region / Belarus, Grodno region / Belarus, Minsk / Belarus, Minsk region / Belarus, Mogilev region
Тут написано 1937 год, что более похоже на правду: https://wikimapia.org/5747559/ru/%D0%A8%...2%A0148
Thanks! Taken into account
0
+0 / –0
30.08.2021 23:21 PKT
Link
Photos: 6263 · Database Editor
Более чем вероятно, тем более что Росреестр тоже даёт 1937 г. Внёс изменения.
0
+0 / –0
29.10.2023 17:30 PKT
Link
JasonUrban · Минск
Photos: 8 · Region Editor — Belarus, Brest region / Belarus, Vitebsk region / Belarus, Gomel region / Belarus, Grodno region / Belarus, Minsk / Belarus, Minsk region / Belarus, Mogilev region
Снесено.
Thanks! Taken into account
+1
+1 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for 1 month!
You need to log in to write comments.